En kort paus!

Hejsan mina bloggläsare där ute! Jag har verkligen inte uppdaterat på länge men tänkte att jag skulle börja blogga nu igen om inget annat hindrar mig från det! Jag har givetvis en massa att berätta för er så jag ska försöka dra det kort! Hade två underbara veckor på Kos med familjen och bekanta till oss. Sol,bad,utflykter,god mat och trevligt umgänge. Efter det jobbade jag några pass hemma innan resväskan packades om för en veckas semester med mina två tjejor! Vi drog på supar resa till Rhodos! Där vi baland annat fick se Ingrosso på VIP plats, åka party båt, festa dygnet runt. Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar den veckan, helt sjukt kul vi hade! Önskar bara man kunde spola tillbaka tiden. Känner att det här inlägget kommer bli för långt så vi kör lite bilder! Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0